FESTKA nevyrábí jen kola – tvoří umělecká díla na dvou kolech. Jak udržet silnou značku, která přitahuje nové zákazníky i cyklistickou komunitu po celém světě? Duo Michal Moureček, co-founder, a Eva Davidová, art directorka, odhalí, jak se buduje branding, který propojuje vizi, hodnoty a vizuální identitu značky s mezinárodním úspěchem.
Dozvíte se:
- Jak sladit vizi a hodnoty značky s vizuální identitou
- Jak brandingová strategie ovlivňuje cestu k úspěchu
- Jak si FESTKA buduje image a komunikuje svůj příběh globálně
Připravte si otázky – inspirace od značky, která mění cyklistiku v umění.
Vstup na masterclass: 250 Kč
Kapacita: 15 účastníků
Masterclasses jsou součástí konference, kterou pořádá kreativní hub KUMST ve spolupráci s Asociací českého průmyslového designu (AČPD). Jsou určeny zástupcům firem, kteří chtějí budovat svou značku skrze design, a mladým i etablovaným designérům s potenciálem posouvat firmy skrze design.