Do čtvrtka 24. 04. 2025 08:00
Cesta k lovebrandu s jasnou vizí a identitou. K produktům, které si lidé zamilují. Best practices špiček v oboru byznysu a designu. Celodenní program pro majitele firem a designéry s touhou vybudovat výraznou značku.
Dopolední konference s panelovými diskusemi představí produktový design, vizuální styl a branding jako neodmyslitelný základ silné firmy. O své přístupy a tipy se podělí výrazné osobnosti českého designu, grafiky a brandingu.
Odpolední masterclasses rozvinou klíčová témata do hloubky ve třech blocích. Mentoři z řad majitelů předních českých výrobních firem sdružených v AČPD prozradí konkrétní postupy, podělí se o své best practices a zodpoví otázky na tělo.
Program
1) Konference pro firmy – 10:00 – 13:00
Témata bloků:
-
Design výrobků (výběr designéra, navázání a vedení úspěšné spolupráce, externí a interní spolupráce, role kreativního ředitele)
-
Vizuální styl (výběr grafického designéra, vypracování briefu, volba vizuálního stylu a firemních materiálů, vizuál jako klíčový prvek narativu značky)
-
Branding (budování jména značky, volba názvu a narativu značky, který vypráví příběh o historii, kvalitě a inovacích a dokresluje její kontinuitu)
Každý bod zahrnuje úvodní prezentaci odborníka na dané téma a následuje panelová diskuse.
Speakers: TBA
2) Masterclasses – od 14:00
-
Tři 1,5hodinové bloky pro registrované účastníky, z nichž každý se zaměří do hloubky na jedno z témat konference – design produktu, vizuální styl a branding
-
Sdílení zkušeností přímo od majitelů předních českých firem. Best practices a osobní vhled do tématu umožní nastavit správnou cestu pro vaši firmu.
-
Možnost klást konkrétní dotazy v úzké skupině účastníků
-
Lektoři z řad majitelů firem, sdružených v AČPD: TBA
Konference a masterclasses jsou pro vás, pokud jste zástupci firem, kteří chtějí budovat svou značku skrze design a mladí i etablovaní designéři s potenciálem posouvat firmy skrze design.
Konferenci pořádá kreativní hub KUMST spolu s Asociací českého průmyslového designu, která propojuje dialog s majiteli firem, státními a vzdělávacími institucemi a odbornou i širokou veřejností. Design vnímá a propaguje jako nedílnou součást inovací a nástroj konkurenceschopnosti na našem i světovém trhu a jako přidanou hodnotu produktu, která vytváří unikátní příběh značky a přispívá ke zvyšování povědomí o národním brandu.