Design • Vizuál • Branding • Jak nastavit cestu k úspěchu firmy?
Design • Vizuál • Branding • Jak nastavit cestu k úspěchu firmy?

Čtvrtek
24. 04. 2025
10:00 - 18:00
D
D
Pro studenty a začátečníkyPro zkušené kreativce a studia

Design – vizuální styl – branding. Cesta k lovebrandu s jasnou vizí a identitou. K produktům, které si lidé zamilují. Best practices špiček v oboru byznysu a designu. Celodenní program pro majitele firem a designéry s touhou vybudovat výraznou značku. 

Dopolední konference s panelovými diskusemi představí produktový design, vizuální styl a branding jako neodmyslitelný základ silné firmy. O své přístupy a tipy se podělí výrazné osobnosti českého designu, grafiky a brandingu: Eva Davidová, Petr Hák, Michal Froněk, Veronika Rút Fullerová, Aleš Najbrt, Filip Streit, Vladimír Žák, Vít Rýznar a další.

Odpolední masterclasses rozvinou klíčová témata do hloubky ve třech blocích. Mentoři z řad majitelů a jednatelů předních českých výrobních firem sdružených v AČPD - Milan Dostalík (Ton), Jakub Huráb (LD Seating), Michael Moureček (Festka) - prozradí konkrétní postupy, podělí se o své best practices a zodpoví otázky na tělo.

Program

Konference pro firmy 10:00 – 13:00

Každý blokzahrnuje prezentaci klíčového odborníka na dané téma a panelovou diskusi.

Design produktů

  • výběr designéra, navázání a vedení úspěšné spolupráce

  • externí vs. interní spolupráce, role kreativního ředitele/šéfdesignéra a jeho přesah do dalších rovin - vizuálu či budování brandu (multidisciplinarita vs. spolupráce se specializovanými kreativci)

Vizuální identita 

  • výběr grafického designéra, vypracování briefu, proces spolupráce

  • volba vizuálního stylu a formy a vzhledu firemních materiálů

  • vizuál jako klíčový prvek narativu značky a vnímání značky zákazníky (harmonie vizuálního stylu a toho, co značka reprezentuje)

Branding 

  • tvorba názvu značky a budování jejího jména

  • volba narativu, formy a přístupu k vyprávění příběhu značky

  • definování a oslovení cílové skupiny

Vstup na dopolední konferenci je po registraci zdarma.

Odpolední masterclasses od 14:00

Tři 1,5hodinové bloky umožní účastníkům hlouběji proniknout do klíčových témat konference – design produktu, vizuální styl a branding.

Co vás čeká?

  • Best practices a zkušenosti přímo od majitelů předních českých firem
  • Konkrétní postupy a návody, jak nastavit správnou strategii pro vaši firmu
  • Možnost klást otázky v úzké skupině účastníků a získat okamžitou zpětnou vazbu pro vlastní vize a nápady

Masterclass · TON (14:00–15:15)
Milan Dostalík, CEO legendární české značky TON, představí proces práce s designem v jedné z nejstarších nábytkářských firem.

Masterclass · LD Seating (15:30–16:45)
Jakub Huráb, jednatel LD Seating, ukáže, jak vytvořit vizuální identitu značky a jak se z regionální firmy stát globálním hráčem.

Masterclass · FESTKA (17:00–18:15)
Michal Moureček, co-founder FESTKA, a Eva Davidová, art directorka, odhalí brandingovou strategii značky, která propojuje cyklistiku s uměním.

Na jednotlivé masterclasses je třeba se přihlásit zvlášť. Vstupné na masterclass: 250,-


Pro koho je konference určena?

Konference a masterclasses jsou pro vás, pokud jste zástupci firem, kteří chtějí budovat svou značku skrze design, nebo mladí i etablovaní designéři, kteří mají potenciál posouvat firmy skrze design.

Akci pořádá kreativní hub KUMST ve spolupráci s Asociací českého průmyslového designu (AČPD), která propojuje dialog mezi firmami, státními a vzdělávacími institucemi i širší veřejností. Design je klíčovým prvkem inovací a konkurenceschopnosti – přináší přidanou hodnotu produktu, vytváří unikátní příběh značky a posiluje národní brand na světovém trhu.

Kapacita offline účasti konference naplněna, pro pozvánku na online stream se prosím zaregistruj.


Vstupné:

< Zpět na výpis akcí