Jak si spočítat náklady, čas a vytvořit správnou cenovku pro svůj produkt či službu? Jak ji komunikovat se zákazníkem a proč cena nutně souvisí s hodnotou? Sdílení zkušeností a praktické návody, jak o rozumném naceňování přemýšlet.
Jak popsat a obhájit prostor, který potřebujeme k tomu, abychom mohli vytvořit smysluplné dílo? Jak naopak řídit sebe, abychom pracovali v zadaných mezích? Jak vyjednávat o ceně? A jak o vícepracích? Jak nacenit „duševní“ složku práce, tedy unikátní přidanou hodnotu, kterou do zpracování zadání vnáším? Přednáška má ambici pojmenovat nejpalčivější momenty problematiky naceňování práce, která obsahuje tvůrčí složku, a tedy je bezprecedentní a těžko porovnatelná.
Pro koho je akce určena?
Akce je určena pro začínající a pokročilé podnikatele v kreativních průmyslech.